niedziela, 4 grudnia 2011

Święta coraz bliżej :)

Witam,
Dzisiaj zdałam sobie dopiero sprawę jak blisko są święta.To tylko 20 dni! 
Dla mnie święta bez choinki, piernika, zapachu świątecznych potraw to nie święta. Tak samo ważną rolę dla mnie odgrywają dekoracje. Dom na Boże Narodzenie nabiera charakteru, staje się kolorowy, świecący, błyszczy. I ma więcej niż zwykle przytulności. :) Pozostaje pytanie - Jak uszyć świąteczne ozdoby? O tym za chwilę ;)

W zeszły weekend zaczęłam szyć pierwszą ozdobę. Tu jest instrukcja i strona, na której znalazłam projekt - Tutortial na małego mikołaja . A to trzy zdjęcia z mojego robienia. Szczerze zachęcam do zrobienia, mam nadzieję,że wynik mojej pracy będzie równie uroczy, jak u Runo :).



A to projekty, które chciałabym zrobić, ale wszystkich na pewno nie zdążę. :



Mam jeszcze kilka ciekawych, ale na razie nie mogę ich znaleźć... Mam nadzieję, że skorzystacie, bo warto! :D 
Ja w tym roku nie zaprojektowałam sama nic na święta, nie mam jeszcze na tyle doświadczenia i właściwie czasu. Ale obiecuję, że w następnym roku spróbuję :) Na razie podziwiam pracę włożoną w tutortiale innych. 
W razie pytań- piszcie, na pewno odpiszę :),
                                                                                  Pozdrawiam



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz