poniedziałek, 26 grudnia 2011

Po świętach

Cześć!
Piszę króciutki post, żeby dać znać co tam u mnie po świętach. Otóż bardzo dobrze. Kiedy moja rodzina w salonie ogląda Milczenie Owiec ja wolę tu posiedzieć :). Mam dla was dwa zdjęcia. Oraz, żeby nawiązać do tematu bloga link z przepięknym pluszaczkiem :)!
Święta minęły bardzo szybko, ale spędziłam je dobrze, zgodnie z tradycją. Z rodziną, przy świątecznie zastawionym stole. Wytchnienie - po paru dniach przygotowań można było odpocząć. Mikołaj w saniach był obiektem komplementów co mnie trochę zawstydzało xD.

Pierwsze zdjęcie przedstawia moją kotkę z zakupionym przeze mnie i siostry dla niej drobiazgiem- pluszową myszką. Tu link do niej. Jest przepiękna! Zarówno kot jak i mysz :)




Tylko tyle napisałam, następny post postaram się zrobić dłuższy i bardziej na temat, ale uważam, że święta to na tyle ważne wydarzenie, że po prostu nie można go pominąć ;),
                                                                                                                 Trzymajcie się ciepło!

PS A może w wolny czas uczniowie poświęcą trochę czasu na szycie? Zachęcam ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz