piątek, 9 grudnia 2011

Kolejny dzień z ozdobami

Cześć!
Dzisiaj - jak w tytule- kolejny dzień z ozdobami świątecznymi :). Tak samo zresztą jak wczoraj. Ci, którzy lubią stronę Plush them back na facebooku mieli już okazję zobaczyć pluszaka, którego wczoraj dokończyłam -Mikołaja, którego początki już pokazywałam. Teraz możecie zobaczyć go wykonanego. Oczywiście z całego pluszaka do zrobienia nadal pozostają mi renifery i sanie ;). Oto proces jego powstawania (oprócz samego początku, który pokazałam dwa posty wcześniej).



To on, wstawiony już jako zdjęcie profilowe. :)
Dzisiaj jednak nie mogłam nic nie robić, więc uszyłam kolejne ozdoby. Pierwsza z nich pochodzi z pięknej instrukcji z bloga Mollie. Mój Mikołaj wyszedł jakieś sto razy mniej uroczo, ale ogólnie rczecz biorąc jestem raczej zadowolona :).




Druga choinkowa ozdoba choinkowa to serduszko obszyte białą, grubą nitką.


I trzecia -ostatnia- to prezent. Wycięłam kwadrat z czerwonego filcu, obszyłam go żółtą nitką, przyszyłam wstążkę i kokardkę :). Gotowe!



A tak wyglądają razem:


A wy macie jakieś własnoręcznie uszyte ozdoby świąteczne? Nie obrażę się za odpowiedzi w komentarzach ;).,
                                                                                                                        Pozdrawiam gorąco!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz