piątek, 5 października 2012

Mój mały comeback, czyli nowy tutorial :D

Witajcie po tak długiej przerwie!
Tak jak obiecałam,  powracam, październik już tu jest. To śmieszne, ale z jednej strony brakowało mi bloga, tęskniłam za opublikowaniem tu czegoś, a z drugiej strony to było dla mnie trochę odpoczynku bez wyrzutów sumienia, że tu nie zaglądałam. Jednak uwielbiam to robić i postaram się mimo, że czeka mnie najtrudniejszy rok szkolny w moim dotychczasowym życiu, tu pisać :).
Wracam do Was z tutorialem na dobry początek :D. Dzisiaj uszyjemy razem ptaszka. Przepraszam za słabą jakość zdjęć, ale 90 % z nich wyszło koszmarnie przez złe oświetlenie :/


Co będziesz potrzebować?
-mały kawałek żółtego filcu
- trochę większy kawałek filcu w kolorze takim, jaki chcesz, żeby był twój pluszak
- wypchanie
- 2 guziki
- 2 zawieszki od kolczyków wiszących
- koralik (niekonieczne!)
- nitki: czarną i koloru, jakiego jest twój ptak

Sposób wykonania:
1. Wytnij szablon. Dziób jest niedołączony do szablonu, robimy go w ten sposób: Wycinamy kwadrat z żółtego filcu, zginamy go po jego przekątnej, zszywamy na długość dzioba, po czym odcinamy niepotrzebna resztę kwadratu.


2. Z 2 zawieszek do kolczyków zrób ,,takie coś" ;)

 
3. Zacznij zszywać plecy z połową brzucha. Skończ zszywać dokładnie w połowie obszywania głowy.


4. Z drugiej strony wszyj drugą połowę brzucha tak jak na zdjęciu.


5. Zacznij zszywać ze sobą połowy brzucha aż do miejsca, w którym ptak powinien mieć nóżki. Wtedy wbij 2 połączone ze sobą zawieszki w filc w miejscu, w którym chcesz, żeby były.


6. Nitką wyszyj ptaku oczy.


7. Zszywaj dalej brzuch. Pamiętaj o wszyciu dzioba! Podczas szycia wypełniaj pluszaka.

8. Na jeden drucik nałóż koralik. Teraz twój ptaszek jest zaobrączkowany ;). Zagnij końcówki nóżek.


Gotowe! :D


Mam nadzieję, że tutorial przypadł wam do gustu :). Plusem jest zdecydowanie nowy rodzaj szablonu, myślę, ze bardziej czytelny i estetyczny :)
                                                                                                      Pozdrawiam!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz