środa, 25 lipca 2012

PTB tymczasowo zamknięte do października

Witajcie.
Przychodzę do Was z niezbyt miłą - przynajmniej dla mnie - informacją. Jak może pamiętacie, mówiłam, że pojawią się wakacyjne posty. Sami wiecie jak to wygląda :/. Nie spodziewałam się, że tego lata naprawdę odbędzie się kilka wyjazdów, byłam pewna, że będę miała mnóstwo wolnego czasu, a do tego dołożyły się remonty, obowiązki i - trochę ciężko przyznać - brak nastroju i motywacji. Nie potrafię czegokolwiek szyć, wymyślać czy projektować bez ochoty na to, bo skutki są po prostu żałosne. I chyba nie powinnam się tłumaczyć, pewnie nikt i tak w wakacje nie ma czasu na zaglądanie tutaj ;). Tak więc Plush Them Back zamknięte do października, a potem wrócę z czymś ciekawym, ,,natchnionym", czymś na co - mam nadzieję - warto będzie czekać!
                                                                                                       Przepraszam!
                                                                                                       Pozdrawiam 

PS Będę tęsknić.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz