niedziela, 6 maja 2012

Tutorial: broszka pingwin ^^

Witajcie,
Jak już się pewnie domyślacie ostatnio w moich pracach panuje moda na broszki, są one idealne jak dodatek, ozdoba, małe i przyjemne w wykonaniu :). Dzisiaj mam dla Was how to?, czyli instrukcję wykonania broszki pingwina + szablon.


Do zrobienia tej broszki zainspirowały mnie niektóre pingwinki, które znalazłam w internecie, ten motyw jest po prostu przeuroczy! *.* (Nie posiadam praw do żadnego linku poniżej!!!)

Będziesz potrzebować:
- wypchanie
- kawałki filcu białego, granatowego i żółtego
- mazak (najlepiej do tkanin)
- kawałek wstążki
- igłę
- nożyczki
- zapinkę do broszek
- nitki: białą, granatową, żółtą i koloru wstążki

Sposób przygotowania:
1. Wytnij szablon z filcu. Należy wyciąć 2 kawałki granatowe, jeden biały, jeden żółty kwadrat (nie zamieszczony w szablonie) i dwa skrzydełka z granatowego filcu.


2. Przygotuj dziób. Może Ci się to wydać trudne, ale nie jest. Zegnij kwadrat po jego przekątnej i zszyj jego końcówkę. Odetnij niepotrzebną resztę kwadratu. Przyszyj dziób.


3. Mazakiem narysuj oczy :). Ja robiłam to markerem do tkanin, nie wiem jak się sprawdza normalny pisak.


4. Przyszyj białą część do granatowej.


5. Przyszyj zapinkę do pleców pingwina.


6. Ze wstążki zrób kokardkę. Przyszyj ją na przedzie pingwina.


7. Zszyj ze sobą przód i tył broszki. Pamiętaj o wypchaniu ;).


8. Przyszyj skrzydełka. Gotowe!


Mam nadzieję, że Wam się podoba :). 
Jak pewnie zauważyliście, Plush them back ma teraz trochę inny wygląd. Podoba Wam się? Dzięki niemu możecie bezproblemowo obejrzeć wszystkie tutoriale, zobaczyć co sprzedaję i dowiedzieć się trochę więcej o mnie :). Zapraszam do zapoznania się z paskiem ikon po prawej stronie.

Przypominam o aukcjach!:


                                                                                                     Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz