piątek, 25 maja 2012

Zakupy z Etsy.com

Cześć,
Przepraszam, że trochę mnie nie było, ale wyjechałam na 5 dni do Zakopanego i dopiero co wróciłam :).
Dziś dla Was mam krótki post - chcę Wam pokazać moje zakupy z Etsy :).
We wtorek wieczorem zamówiłam po dwie rzeczy od dwóch sprzedawców:
- zapinki do broszek
- haczyki do kolczyków
- 2 rodzaje ,,wisiorków" do kolczyków

Zapłaciłam bardzo niedużo porównując do ceny jaką zapłaciłabym nabywając te towary w pasmanterii.
 Jedynym moim zastrzeżeniem jest fakt, że zapinki chyba nie są takie, jakie zamawiałam :/.
Kolczyki wykonane z tych zakupów sprzedam na allegro :).



Bardzo zachęcam do robienia zakupów z Etsy - to taka strona, na której można znaleźć wiele rzeczy, których nie ma ani na eBayu ani tym bardziej na allegro.
                                                                                                        Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz