niedziela, 12 lutego 2012

Nabieram rozpędu, czyli...

Cześć!
Tak jak w tytule - nabieram rozpędu. To znaczy, że mój długi czas bycia niezmotywowaną zaczynam nadrabiać :). 

Mam takie dziwne uczucie kiedy widzę niektóre szablony, zastanawiam się na ile różnych sposobów można by było uszyć pluszaka z tego wzoru. Przed oczami widzę kolory nitek, filcu, rodzaj oczu, wyraz pyszczka, doszyte elementy... I teraz wracam do szablonu, który kocham <3. Realizuję go w inny sposób. Przecież sztuka szycia pluszaków polega na kreatywności i pomysłowości ;). Oto smutny miś, którego dzisiaj skończyłam szyć. Jest on z szablonu ze strony q.D.PaToOtieS. Szczerze wam polecam zrobienie takiego pluszaka - króliczka albo psa (choć wg mnie to co zrobiłam to miś).


Dobrą, a nawet wspaniałą wieścią dla mnie jest powrót, -chociaż nie huczny- Runo z bloga Nuno life! Naprawdę zrobiłam z tej strony niejedną zabawkę - projekt każdej z nich jest niesamowicie dopracowany, jestem zachwycona. Przypominam, Mikołaj w saniach też jest szablonem Runo ;). Tutaj link do najnowszego postu. Czy te sarenki nie są cudowne *.*?
Ciekawa jestem czemu blog ma coraz więcej wejść a na fanpage'u i w komentarzach na blogu tak cicho... Nie bójcie się, nie gryzę. I z chęcią przyjmę słowa krytyki, przynajmniej wtedy będę wiedziała co mam poprawić. :)
                                                                                 Pozdrawiam bardzo mocno!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz