sobota, 18 lutego 2012

French knots, czyli proste i przydatne supełki

Witajcie!
Od dłuższego czasu chciałam się tego nauczyć, ale nigdy nie wierzyłam, że mi się uda. Tak naprawdę to wcale nie jest takie trudne :). French knotsy to takie małe supełki z nitki, które w niektórych sytuacjach są bardzo przydatne.
Dzisiaj uznałam, że jest świetny dzień na naukę tej techniki. Wystarczyło, że obejrzałam ten filmik i nauczyłam się od razu. Moje może nie są takie idealne, ale ogólnie rzecz biorąc jestem zadowolona ;).



Polecam wam gorąco!
                                                                                                                 Pozdrowienia :)

3 komentarze:

  1. Cześć! Zainspirowała mnie Twoja maskotka żaba i postanowiłam uszyć podobną dla mojej przyjaciółki. Zrobiłam ją większą, żeby służyła jej za poduszkę. Masz może jakiś pomysł na pluszaka dla obżartucha? Wklejam zdjęcie mojej żaby:)
    http://i44.tinypic.com/t71mgy.jpg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj,
      Twoja żaba jest przepiękna! :) Bardzo podoba mi się pomysł z poduszką ;)
      Ostatnio zajmuję się tzw. ,,felt food" czyli robieniem jedzenia z filcu ale nie wiem czy o to Ci chodzi, może zrobić po prostu jakieś zwierzątko trzymające koszyk pełen słodyczy? Pomyślę nad tym.
      Pozdrawiam i baaardzo dziękuję za zdjęcie!

      Usuń
  2. Dziękuję Kasiu. Pomysł z koszykiem jest bardzo dobry! Jeśli masz jakieś szablony tego jedzenia, które robisz byłabym wdzięczna, gdbyś mi je wysłała lub dodała na bloga :*

    OdpowiedzUsuń