niedziela, 1 stycznia 2012

Nowy rok!

Witajcie!
Jest 30 grudnia, godzina 17.25, a ja piszę do was post, który specjalnie opublikuję dopiero 1 stycznia - w Nowy Rok. Dlaczego? Jeżeli czytaliście dopisek pod ostatnim postem moglibyście się domyślać. Misiek wykonany z tego szablonu to prezent dla mojej koleżanki, której imię zaczyna się na literę N (stąd ta litera na brzuchu). Oddam go dopiero jutro, a chcę zrobić niespodziankę :). Więc jego zdjęcia udostępniam 1 stycznia po powrocie z Sylwestra. 
Jednak przed pokazaniem pluszaka pochwalę się co kupiłam dziś w empiku w związku z zakupami na zabawki. Mam piękny zeszyt na rysowanie szablonów z wyrywanymi kartkami :), dwa filce, których kolor uwielbiam, a nie zawsze jest dostępny w empiku kiedy go szukam, spinki do broszek w różnych rozmiarach oraz spinacze, które jeszcze nie wiem jak wykorzystam, ale wydaje mi się, że kiedyś już gdzieś widziałam ich fajne zastosowanie przy pluszowych ozdobach. Ostatnio zastanawiałam się czy istnieje w Łodzi sklep z ozdobami, materiałami tego typu? Albo może znacie jakąś fajną stronkę lub konto allegro gdzie ktoś sprzedaje ciekawe akcesoria? Jeżeli tak, byłabym bardzo wdzięczna za informację :).

Teraz przejdźmy do misia :). Oto proces jego przygotowywania.
Tak, wiem, że jego mordka nie zgadza się z tą na szablonie, ale często tak robię ;).


Na koniec postu chciałabym wam życzyć bardzo dobrego nowego roku 2012!!!,
                                                                                      Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz