piątek, 6 stycznia 2012

Robimy razem torebki herbaty!

Witajcie,
Jakieś kilka dni temu wspominałam na facebookowym fanpage'u o nowym tutorialu, który zamierzam zrobić (przypominam fanpage: http://www.facebook.com/pages/Plush-them-back/123256761117896 ). Oto i on, zupełnie nowy i inny od poprzednich :), idealny dla wielbicieli herbaty takich jak ja :D.




No więc na początku kilka słów o powstaniu szablonu. Ostatnio któregoś dnia pijąc pyszną herbatę z liczi (<3) rozmyślałam sobie czy nie uszyć czegoś związanego z jej piciem, pamiętam, że kiedyś widziałam na którymś blogu całe filcowe ,,zestawy" herbatowe. Ta myśl krążyła w mojej głowie cały dzień, wieczorem położyłam się do łóżka, już prawie zasnęłam i doznałam olśnienia :P. Wzięłam zeszyt i narysowałam cały szablon. Jeszcze go opisałam i ze spokojnym sercem zasnęłam. Więc przedstawiam projekt na torebki herbaty :D

Będziesz potrzebować:
- igłę
- nici: czarną, brązową, białą i koloru, który wybrałeś na kwadrat
- filc: biały, brązowy, kolor, który wybierzesz na kwadrat z serduszkiem i czerwony
- klej uniwersalny
- kawałek cienkiego sznurka

1. Od początku. Oto link z szablonem. Wydrukuj go i wytnij. Pamiętaj, że serc nie wliczyłam do szablonu, liczę tu na waszą kreatywność w rysowaniu swoich własnych, ja rysowałam ,,na oko". :)
2. Przerysuj go na filc. 2 razy część większą, 1 raz część długą, 2 razy kwadraty. Żeby wyciąć dobrze białe części musisz zgiąć na pół część brązową. Nie wiem czy zrozumiale to napisałam ;), ale jeżeli nie zrozumieliście to może zdjęcie będzie bardziej czytelne.
3. Wytnij kształty z filcu.


4. Wyszyj na jednej z torebek napis ,,tea" czarną nitką. Wiem, mój jest daleki od ideału, tym co haftują, na pewno uda się ładniejszy ;).


5. Wytnij z czerwonego filcu dwa serduszka- to na kwadrat i drugie na białą część torebki.
6. Przyklej mniejsze serduszko pod napisem ,,tea".


7. Zacznij zszywać dwie białe części. Najlepiej zrób to od tego miejsca, które jest widoczne na zdjęciu.


8. Doszyj do miejsca na tej samej wysokości, na której zacząłeś. Teraz zszyj ze sobą złożony na pół długi, brązowy pasek. Pamiętaj, że jego dłuższy bok musi być zszyty również z białą częścią torebki!


9. Zszyj do końca torebkę pamiętając oczywiście o wypchaniu jej (najlepiej niezbyt mocno) oraz koniecznie wszyciu w nią sznurka łączącego ją z kwadracikiem z sercem. Przed wszyciem sznurka przyklej go delikatnie do tylnej części torebki, żeby zabezpieczyć go przed urwaniem się.


10. Przyklej serce do kwadracika.


11. Do tylnej strony zielonego kwadratu od środka przyklej drugi koniec sznurka. Zszyj ze sobą tył i przód pamiętając o sznurku.


12. Gotowe! Gratuluję :)


Mam nadzieję, że tutorial się podobał :D.
Mam do was prośbę- udostępnijcie post na swoich facebookowych kontach- to sprawi, że bloga zobaczy więcej ludzi :). Miłego, spokojnego weekendu,
                                                                                                            Pozdrawiam!

1 komentarz:

  1. Ja jestem pewna, że się zakochałam. W tym. Od pierwszego wejrzenia ^^ <3

    OdpowiedzUsuń