sobota, 14 kwietnia 2012

Worek z serduszkiem

Cześć!
Może Wam się wydawać, że o Was zapomniałam, ale tak nie jest :). Wiecie, że nie zorganizowałam ani jednego projektu Wielkanocnego, nie napisałam nawet życzeń. Muszę się wytłumaczyć- byłam chora i, niestety, większą część świąt przeleżałam w łóżku :(. Teraz już czuję się raczej dobrze, w poniedziałek pewnie wrócę do szkoły.
Mam dziś kilka zdjęć małego woreczka z serduszkiem, które uszyłam przed chwilą. Nie pytajcie na co, bo sama nie wiem ;). W każdym razie jest to rzecz bardzo łatwa w wykonaniu i zajmująca naprawdę tylko chwilę. Przepraszam za słabą jakość zdjęć, dzisiejsze szare światło uniemożliwiło mi zrobienie czegoś o ładnym odcieniu :(.


Wystarczy wyciąć z filcu prostokąt i serduszko, zszyć filc w połowie, nakleić serduszko, napełnić i zawiązać wstążką :)
                                                                                                    Pozdrawiam :*!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz