sobota, 14 kwietnia 2012

Krawat, czyli dodajemy pluszakom trochę powagi ;)

Witam Was,
2 post dzisiaj :)
 
Czy umiecie wiązać krawat? Ja umiem.  Dowód ;) :


Zdajecie sobie sprawę jak głupio czułam się robiąc sobie to zdjęcie? ;)
 
Ale jeżeli Wy nie, to tutaj macie prostą instrukcję: 

Siedziałam sobie dziś przy biurku zastanawiając się co uszyć, aż moje oczy natrafiły na to:


I powstała ta krótka, ale dziwna myśl: Dlaczego właściwie ta kaczka ma krawat? A może?...
I wtedy wymyśliłam: zrobię mini-krawat dla jakiegoś mojego pluszaka :D. Najpierw wycięłam dosyć krótki kawałek filcu myśląc, że to starczy. Bardzo się myliłam. Dopiero kawałek długości prawie całej strony A4 (wzdłuż) był wystarczająco długi, by dało się go poprawnie zawiązać.

Efekt: Zajączek ze strony głównej Plush them back wygląda... dostojnie :)

                                                                                                                        Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz