sobota, 12 listopada 2011

Zaczynamy...

Cześć,
Od dłuższego czasu miałam zamiar znaleźć sobie w internecie miejsce gdzie mogłabym dzielić się z innymi jednym z moich zainteresowań - ręcznym szyciem pluszaków. W Polsce jest to temat czasem pojawiający się, lecz chyba krótkotrwały. Zagraniczne blogi mogą jednak dać dużo inspiracji do tworzenia własnych projektów i szablonów, oraz można na nich znaleźć bardzo ciekawe tutortiale dotyczące nowych zabawek.
Na tym blogu chciałabym zamieszczać linki do stron z fajnymi pomysłami, zdjęcia maskotek, może kilka moich projektów?... Kto wie? :) 
Każdy komentarz jest bardzo mile widziany, ponieważ wasze zdanie jest najważniejsze. Z chęcią będę przyjmować rady i rozpatrywać propozycje, człowiek przecież ciągle musi się uczyć :).
                                                                                       Pozdrawiam




  A to kilka zdjęć mojej małej, ale wciąż poszerzającej się kolekcji ;)

 

3 komentarze:

  1. Słodziakowe misie! Jak z resztą i cała reszta drużyny. Powodzenia w blogowaniu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Just-in, dziękuję za miłe słowa :), niedługo postaram się zamieścić pierwszą ,,instrukcję" pluszaka więc zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu to jest po prostu cudowne. Nie spodziewałam się po tobie takiej pasji. Zapraszam na mojego bloga. moje-o.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń